Direktlänk till inlägg 8 juni 2008

Vi väntar en GNU!

Av Catja - 8 juni 2008 16:24

Min karl lider av alzheimers och machoman syndrom. Aargh!

Var förbi och lämnade lite lunch till Patrik och Gusaf idag och tog upp himmelsängs historien. Och Patrik har helt ändrat uppfattning nu helt plötsligt! Han kommer inte ens ihåg att vi pratat om det! 

Nu tycker han att det inte behövs nån himmelsäng. För att barnet ska kunna bli trygg i det stora rummet, för annars kommer han inte bli miljonär och framgångsrik eller nått sånt! Haha! :)


"Tänk dig såhär! En gnu som föds på savannen har ett fall på en meter... PANG! Ner i backen bara.. Inte särskillt tryggt va? Sen har den fyra minuter på sig att lära sig gå och springa för annars blir den tiger mat!"


Vah?! En gnu?! Jämför han vårat barn med en gnu på savannen?! Är inte en männskovalp lite mer komplex än en gnu?


Dessutom total skrotade han en av mina ideér på hur vi skulle göra himmelsängen. Han dessutom skrattade åt den!! Vah? Då blev jag riktigt stött faktiskt. Och fjantig å fånig som man är så har jag ju bara ett alternativ till hur jag ska göra nu.... Jag skiter i allt vad himmelsäng heter. Så det så!

 
 
Ingen bild

Sussie

8 juni 2008 21:51

tänk att nu är det riktigt nära för dej vännen!! spännande...

 
Danni

Danni

9 juni 2008 11:46

herre min skapare! en gnu?! du måste tala me din kalr så han förstår att d e en människa som ligger där inne... haha!
Hur går d annars då? förrutom alla galningar på COP. :-)
Vilket datum va d beräknat? Du vet ju mitt minne...
Ha d gott hjärtat mitt!
Kram

http://danni.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards