Direktlänk till inlägg 9 december 2008

Inte meningen helt enkelt...

Av Catja - 9 december 2008 09:40

...att vi ska döpa Elise..

Allt tjorvar hela tiden!

Vi hade ju själva tänkt strunta i det men med tanke på dom äldre i våra familjer så bestämde vi för att döpa för deras skull. Jag kan bara tänka mig Göta om vi skulle sagt att vi inte skulle döpa Elise. Ja, jag tror inte att vi hade fått behålla våra huvuden. iiik...


Iaf... Efter femton omboknigar och svammel så satte vi datumet 27/12. Då sa jag att jag skiter i om inte Elise kan komma då, DÅ BLIR DET DOP.

Jaha.... Det är ju alltså några dagar efter jul bara.... Mm. Tror ni bageriet har öppet där jag skulle beställa tårtor? Nope. Så nu får jag fint baka dagarna efter jul. Aaargh!! Även lokal är ett frågetecken.. Men klockan tio idag så får jag det kanske fixat. Hoppas...

 Sen skulle jag gå och köpa inbjudningskort idag.. Men eftersom det är 74 minusgrader och körförbud på bilen så struntade jag i det och beställde korten ist. Lite dyrare men det är priset man får betala för att man inte tar tag i saker och ting på en gång! 

På sidan där jag beställde stod det att leveranstiden var 4-5 dagar. Men efter att jag bekräftat köpet och betalat, så stod det 5-8 dagar!!! O.s.a datumet satte jag till den 19 dec. Det är ju knappt att korten hinner fram tills dess! Förbannat. Jaja... Får väl se hur detta går.


Sen har jag även hunnit boka ett litet läkarbesök om min käre karl. Hans hosta har man ju kunnat försöka nonchalera när det bara var han och jag.. Men nu när han väcker Elise på kvällar, nätter och mornar så börjar jag bli ruskigt less. Så nu får dom fint göra nått.

Haha! Jag var fräck nog, när jag ringde och skulle boka tid, att fråga vilka dagar Lena Ruikka INTE var där. Hehe! Men sköterskan svarade bara fint.. Nästa tisdag är hon inte här.

Bra Tack ska du ha!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards