Direktlänk till inlägg 10 december 2008

Jisses så kyligt

Av Catja - 10 december 2008 09:38

Jahaa.. Sitter och kollar ut genom fönstret.. Inte så många ute och rör sig idag. Det är 27 greader kallt. Nån ser man vara på väg till jobbet promenerandes.. Hade jag inte haft Elise så hade jag gått ut iaf. Jag känner ett enormt behov av frisk luft. Våran galna granne P går där ute... Okej han har ju inte alla kvistar i komposten, men han går där ute med en keps. Hur tokig man än är så borde man väl ändå känna trettio kalla grader om sliter en i öronen! Men vem vet.......


Elise sover så dåligt när hon inte får vara ute på dagen.. Hon som bara seg sover. Blir sådär som man själv blir när man inte gör något. Man blir seg och trött och lat, så man somnar som av lättja. Det är då man brukar vakna med huvudvärk.


Vet inte riktigt hur jag ska få henne ordentligt trött till ikväll.

Man kan som inte underhålla henne på samma nyttiga sätt inomhus som utomhus.. Jag kanske ska dra nått röj i nått rum och slita ut allting och gå igenom och dammtorka och sortera å så. Hon gillar ju å se på när man är i full gång. Som när jag dammsuger, det gillar hon! :) Men diskar gör jag så ofta så det gillar hon inte nå mer! :)


Welli welli, vi ser ju vad jag hittar på..


Imorrn ska jag nog å testa gymma nu när dom öppnat igen. Spännande å se vilka muskler som finns kvar efter graviditet och förlossning! Har en känsla av att jag kommer känna en hopplöshetskänsla efteråt.. Men men.. Man får passa ´på nu när jag är ledig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards