Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Sisådärja Kevin vann!

Av Catja - 13 december 2008 00:02

Knappast oväntat. Men det var ju kul! Jag hoppades faktiskt på honom.. Han påminner mig lite om en ung Michael Jackson! :) Det är en riktig stjärna den där lilla Kevin. :)

Jag och Patrik tyckte även att Alice lät som en liten kattunge när hon skrek på scenen i Globen.. Hon är duktig tjejen, men långt ifrån en stjärna som Kevin. :)

 Vi har precis kommit hem och våran lilla Stjärna var helt slut som artist! :) Vi har varit hos Ante och Sophie och kollat finalen, käkat mums mackor och myst. Ungarna var så goa, jag tror att Tyra hann byta klänning 5-6 gånger medans vi var där! Hihi! Elise kunde för allt i världen inte sova där.. Trots att hon hade egen spjälsäng att ligga i å allt.. Men det hade nog att göra med Sophies värmeljus. Det var lätt 30 grader varmt! :)


Nånå, nu sover lill gumman som en stock, hon lekte Idol finalist och sjöng sig själv till sömns... Raringen..


Jag och Patrik kollar lite Jay Leno här... Fy fasen! Han är ju bara bäst! :)

 Nä, kolla detta å sen sussa sött. Vi lär ju få en ordentlig sovmorgon eftersom Elise somnat så sent! :) Hon har aldrig varit uppe såhär länge kom jag precis på! :)


Lägger in bilder imorrn när ELise och Patrik åkte pulka i vardagsrummet! (Eller senare idag blir det ju! :))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards