Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Sovmorgon MY ASS!

Av Catja - 13 december 2008 10:16

Nädu! Ingen sovmorgon för oss inte... Lill gumman vaknade när klockan slog åtta! Jag försökte med tutten och vända å vrida på henne så hon  skulle ligga skönt men icke sa nicke! :) Så det var fint bara kliva upp och göra ersättninging och byta blöja. Men vi låg kvar i sängen och drog oss och då somnade hon en halvtimma till... GUD SÅ SKÖNT! :) 


Jag och Elise har slagit in lite julklappar här på morgonen. Det är ju också helt mysigt å göra med henne. Hon ligger och tittar och håller stenkoll på varje rörelse man gör, åsså när man tittar på henne så ler hon på en gång! :)

Skrattade så häromdagen, hon hade somnat i bilstolen när vi varit ute så när jag bär in henne och börjar ta av mössan lite försiktigt så vaknar hon. Och det var inte så att hon öppnade ögonen och log på en gång.. Utan mer som att ögonöppningen och leendet var samma rörelse!! Ja fy fasen vad gullig hon är...

 Det ser inte så kallt ut idag... Kanske vi skulle ta en tur med pulkan och gå till Göta och fixa hennes utegran. :) Jag och Patrik satte den förra året också och jag lovar att det var den FULASTE granen norr om Kairo. Haha! Hemskt ful... När vi satt upp den gick tanten till fönstret;

"Ja fy fan vilken hemsk gran." Sa hon och fortsatte med sitt.

 Och vi alla hade en riktigt GOD JUL.

Hahahaaa!


Här är bilderna från igår.. Lite mörka blev dom. Trist!



 
 
Ingen bild

T.J

13 december 2008 21:32

Catja,sinuakin vedettiin pulkassa sisällä kun olit pieni :-)
Tette varmaan muistaakin...

 
Ingen bild

emma

13 december 2008 23:24

Men herregud, ni bor ju granne med pulkbacken!=P
Saknar er! Nu ses vi snart:):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards