Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Förlåt mig fader för jag har syndat....

Av Catja - 18 december 2008 21:39

.... Än en gång!

Hahaa! Men denna gången är det lite roligt... Jag har varit liiiite taskig men jag kunde inte låta bli.

Var inne på en familjesida med ett jättestort forum som tar upp allt mellan himmel och jord. Och hittade ett inlägg som en tjej skrivit.

Hon hade haft oskyddat sex med två män i sitt liv och var livrädd för att hon smittats med HIV, särskillt eftersom hon hade ont i halsen nu och hostade. (Rubriken löd dessutom; JAG TROR JAG HAR HIV)

 Jag skrev ett svar och det löd såhär;


 "Nå ts, hur går det med din HIV? Min kolera håler på å ta knäcken på mig... Särkillt efter salmonellan förra veckan så är jag lite nere också. Få se om det bli bättre när såren efter böldpesten helt har läkt!"


Jag vet att det är lite taskigt och tjejen var säkert jätterädd och trodde att hon var döende och det är ju hemskt...

Men jag KUNDE bara inte låta bli! Hihihihiiiiiii! Tänk om hon faktiskt har HIV?! Då är ju det jag gjort precis ännu värre! Oough! Nu fick jag värsta klumpen i magen...

Men lägg av! Hur stor är sannolikheten att hon fått HIV av att ha legat med två män?! Och det framkom i tråden att han inte tillhörde riskgrupperna!

En annan tjej hade frågat: Var killen en prostituerad, afrikansk, homosexuell sprutnarkoman med dålig hygien?
MUHAHAHAHAAAAA!!!! Ja ni får tycka att jag är djävulen själv.... Men jag kan inte sluta skratta! Muhahhahaaaaa!!!! *Tårar sprutar* Hahahaaa.... Förlåt.... hihi...

 
 
Danni

Danni

18 december 2008 22:15

hemska människa! >:-)

http://danni.webblogg.se

 
Ingen bild

suuussie

19 december 2008 01:08

hahahahahahahaha fan va sjukt....läste d här å va sen tvungen att själv gå in på FL o läsa trådar JAG ÄLSKAR DET :) läs min blogg så ser du något så jävla sjukt ja hittade där hahahaha... dra mig bakåt :) kram!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards