Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Catja - 22 juli 2008 22:02

Jag LOVAR att det kommer in på bloggen innan vi åker in på BB. Om så lill-huvet hänger i knävecken på mig så kommer det in nånting iaf här! :)


Usch, jag måste också be om ursäkt för att jag bara tjatar om magen, proppar och känningar i magen hela tiden! Men just nu är det svårt att fokusera på nånting annat än Kottes ankomst. Tänk såhär, du som läser i bloggen kanske tillbringar 3-5 minuter om dagen till Kotte grejjor medans du läser dagens inlägg. JAG tillbringar 24 timmar om dygnet med förlossnings-funderingar. Så att skriva om nånting annat är riktigt svårt just nu. Har tänkt tanken att jag skulle ta å skriva om nånting annat men det går inte! Patrik sa också häromdagen att jag måste ju skriva nått annat nångång. Och ja, det kommer jag nog å göra också. BARA KOTTE KOMMER UT! ....Fast då lär det väl bli sånnadär jobbiga inlägg som nyblivna mammor bara tjatar om hela tiden. "Åååh ****** spydde ner sig idag...Å så gulligt!" "Åsså bytte vi kläder å kräktes igen.. Aaawww!"

Haha! Jobbit värre. Ska försöka undvika att bli en sån bloggare.



Av Catja - 22 juli 2008 20:01

Japp, helt rätt S! Imorrn är d BF och det hade varit det absolut ultimata. Men men, vi får väl se.... Har precis vaknat efter att ha vilat lite middag. (Sen middag= Sen siesta;) Kommer ut ur sovrummet och Patrik utbrister lite irriterat och samtidigt förvånat: "Men varför är den kvar därinne?!"

Och ja, det är väl frågan... Haft lite känningar i magen hela dagen. Spänd och öm. Men inget annat... Jo, har fått ränna fram och tillbaka på toaletten hela dagen.

 Satt hos Göta tidigare och bläddrade i NSD och fick ett frispel när jag kom till "Välkommen till Världen" annonserna. "Men sluta SKRYT för FAN!!!"


Nä usch, nu ska jag ta och göra nånting. Ännu en kväll gravid.....

Av Catja - 22 juli 2008 10:18

Nope, inte mer än lite "mensvärk". Trots skumpandet i bilen och en färdkäpp så har jag bara fått vakna några gånger av lite krampliknande ondingar... Nånå, nu har väl nånting börjat rulla iaf. Hoppas, hoppas...

Men nu när jag sitter här och VERKLIGEN känner efter så har man som lite små spänt i magen hela tiden.


Var som sagt på Äventyr igår, kuligt ställe var vi på! Hade man inte varit stor som en farmartank så hade man kunna ha ännu mer spänning igår! En massa gamla gruvhål och små slingriga skogsvägar...Tjohooo!


Har precis en personlig redigerare brevid mig. Patrik sitter och rättar min text. :) Bäst å sluta nu innan detta slutar i världskrig. ;)

Adjö. Jag återkommer om magen gör några framsteg.

Av Catja - 22 juli 2008 00:49

Precis kommit hem. Jessica och Oskar var och plockade upp oss och vi drog upp på dundret och käkade våfflor. Efter det ut i skogen med Oskars STORA bil på upptäcksfärd i Nautanen. Efter en timmes skumpande i baksätet började jag känna av lite värk i ryggen och magen. Så det var dags för oss att kila hem... Nu ska jag ta och vila mig lite och hoppas på att äventyret satt igång nånting!

Mest troligt inte.... Eftersom sån tur ska vi inte ha!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards