Alla inlägg den 3 september 2008

Av Catja - 3 september 2008 17:00

Elise bara sover och sover... Hon har ätit som en häst idag och sen har hon sovit. Sovit sovit och sovit..... Hon kanske har ett sånt där "Växer-i-turbo-fart-dygn". Måste vara nått sånt.. För hon har inte varit vaken alls. Vi får hoppas att hon sover i natt också.


Imorgon ska vi och plocka upp Elises faster på flyget! Tjohooo va kul! Länge sen Emma varit upp. Ska bli riktigt kul å träffa henne. Och hon längtar nog också lite grand, hon har ju inte hunnit träffa Lill grynet ännu! :) Så det ska bli toppen!


Nä nu ska jag börja med middagen... Adios!

Kolla in bilderna här nere 

                                         I

                                         I

                                        \/

Av Catja - 3 september 2008 16:58

Av Catja - 3 september 2008 08:31

Gumman ha krånglat lite i natt... Inget särskillt men gnällt och gnytt när d har matas och bytts på natten. Bara sådär gnällig och det gör en tröttare bara det. Så efter matningen klockan fyra inatt så kryper jag äntligen ner under täcket igen kvart över fyra kanske.. Klockan fem ringer Patriks alarm. Och den ringer och ringer och ringer... Till slut knuffar jag i honom och väser "STÄNG AV". Men för sent. Elise vaknar. Aaaarggh!!!! Lyfter över henne ivåran säng och hon gnäller och gnyr och har sig men somnar om... För en hel kvart. Sen var hon igång igen. Fy fasen. Så jag får fint kliva upp klockan fem medans Patrik fortsätter snooza. Den jäveln!

Sä här sitter jag. Sur som fan. Tur för Patrik att han hade jobbet att fara till. Jag hade gjort hans liv mycket surt idag om han varit hemma. Jag hade saltat hans kaffe. Dragit undan stolen varje gång han skulle sätta sig. Råka låsa ut honom på balkongen varje gång han gick ut att röka. Och sen byta ut hans snus mot blomjord och överkoka hans makaroner. Hah! Din jäkel, kom inte här och förstör min sömn, för det gör du inte ostraffat! 

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards