Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

Het som bara den!

Av Catja - 28 februari 2008 13:27

Aaah, jag mår såå bra! :) Senaste tiden har jag knappt orkat plocka upp mascaran och i princip aldrig plattat håret. Har inte ens blåst håret torrt innan jag lagt mig. Hojja, jag har verkligen förfallit under dom senaste månaderna. Samtidigt har jag inte tagit så stor skada av det. Jag har verkligen bara inte orkat. Har inte brytt mig ett skvatt! Dessutom hur lätt är det å vara het och fräsch i kläder som man inte längre får plats i?! Alla kläder är för tajta, korta, trånga och korvar sig upp eller ner. Och Jeans har jag inte kunnat se åt överhuvudtaget dom fem senaste månaderna.


Men nu! Idag har jag hittat ett par såå otrooligt sköna mamma-jeans. Och det såå underbara med dessa byxor är att dom inte bara är sköna utan också snygga, praktiska OCH billiga! Mmmm...Livet är bra härligt ibland! Ringde Kära Patrik helt lyrisk och berättade om mitt fynd. "Är du inte klok! Gå tillbaka å köp två par till!" Han är bra underbar! :)


Så nu sitter jag här, riktigt het i mina nya jeans, nytt bronze puder och fixat hår. Aaah, känner mig så fräsch! :) *Ser mig omkring i rummet* Men nu då? Vad ska jag göra? Nu när jag är så het å allt.... Hmmm...

Jaja, på en halvtimma har jag tvättstugan bokad... Men där är det ju ingen som ser hur snygg jag är! :(

 Tänk om man skulle fara på krogen imorrn?! Riktigt sminka upp sig och dricka roliga alkoholfria drinkar med paraplyer och dansa så magen skumpar! :) Kanske d kanske! :)


Nånå, nu ska jag hitta folk som ska få titta på hur fräsch jag är! :) So long allesammans....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards