Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Va bra att ni kollar...

Av Catja - 12 juli 2008 10:10

Syrran kom med tips till BB-väskan. Just amningsinlägg hade jag faktiskt packat ner redan, men jag HADE lika gärna kunnat glömt dom. Så det var bra att du sa! Är det någon annan läsare som saknade nått i sin BB-väska? Isof får ni gärna kommentera så jag kan kolla det i min väska!


Igår hade jag det riktigt jobbit i magen också. Kotte håller på å fixeras så det ilade, spände, tryckte och hade sig låååångt låångt ner i magen. Som bakom blygdbenet ungefär. Och när det gjorde som mest ont så satt jag så konstingt och spände mig så det vandrade som bak mot ryggen. Trodde för en sekund att nu kanske så.... Men så insåg jag att varje gång det gjorde ont (varade en minut eller så varje gång) så höll Kotte på å röra sig som fasen. Liksom vred sig och sparkade och korvade runt därinne. Så efter en liten funderare och en kik på Familjelivs Forum så konstaterade jag att det är fixeringen. Jessus vad obehagligt det var! :( Senare på kvällen så kom några ordentliga sammandragningar. Jäklar magen var som ett bowlingklot. STEN-hård! I samma veva pratade jag med Patrik och han ville att jag skulle pussa magen från papsen. "Hehe, hur nu det ska gå till!?" Så vi försökte jag å Kotte men icke! :) Omöjligt! ;)


Fattar inte att jag kan vara så trött. Vaknar på morgonen, käkar frukost och läser lite och hips vips! Nu är jag trött igen. Skulle lätt kunna gå å sova. Men jag ska hålla mig uppe ett tag till iaf. Hade viljat städa och så lite här hemma men jag ORKAR inte. Men jag vill.... Nånå, det är väl bara å vila antar jag.


Men allvarligt! Om ni glömde nått i eran BB-väska eller vet ni nån som saknade nått så skriv in en liten rad så jag kan dubbelkolla min väska!


So long...

 
 
Ingen bild

Syster

12 juli 2008 11:01

Men ja mena såna dära....gummi grejer....som man har på vårtan när ungen ammar..om de begövs....eller de kanske var de du mena:-)?

 
Danni

Danni

16 juli 2008 21:51

Du glömmer väl inte shampoo, balsam å tvål. D e den skönaste duschen du kommer att va me om på mycket lång tid när du får duscha efter förlossningen! :-)

Å du, e du trött, så SOV FÖR GUDS SKULL!!! Du vet ju aldrig när du får va riktigt utvilad nästa gång!

Kramkram

http://danni.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards