Direktlänk till inlägg 17 juli 2008

Slutat vänta men tänkte...

Av Catja - 17 juli 2008 16:23

Har ju som slutat vänta på att nått ska komma igång, jag blir ju tokig. Men nu ska Patrik iväg å fiska så jag har tänkt försöka meditera ut bebisen. Min strategi tidigare var att tråka ut den. Så jag har legat i sängen hela dagen och bara läst. Läst, läst, läst och läst. Hah! Lite trist det ska bli i magen! Och dessutom har jag legat på en och samma sida! Så efter att tag blev lilla irriterad och sparkade och knuffades och härjade därinne.

Men nu ska ju patrik dra ut en sväng så jag ska försöka ´koncentrera mig hårt på att få ut bebisen. Men bara ett tag, sen ska jag strunta i Kotte. Var därinne då suris!

 
 
Ingen bild

du vet.

17 juli 2008 17:34

tjurskalle bebis :) Och mor likaså! Elise är underbart namn. Blev kär:)

 
Ingen bild

Syster

18 juli 2008 11:09

Haha...Kotte kommer tids nog:-D Men herregud alltså...känns som att det gått så fort!! Pratade med krille om det igår. Och han ba: VAH?? Ska den redan ut?? -Jodå svara ja! _Oh fyyyy fan, sa han:-) Åker ju till sthlm nästa fredag....få se då om kotte bestämmer sig för att komma ut precis då:-) Kanske, kanske inte....men han kommer. Han kan ju inte stanna där inne...finns ju inge mer plats att växa på lixom...om ha inte börjar växa neråt knäna på dig!! Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards