Direktlänk till inlägg 23 juli 2008

Nu packar vi ner cirkusen... :(

Av Catja - 23 juli 2008 12:12

Nähäpp! Ett misstag har skett. Jag är inte gravid. Jag har bara blivit tjock....

Så idag var det beräknat. *Känner efter väldigt intensivt*

Nä, inga känningar alls.

Vaknade i morse och jag och Patrik låg och skrattade och tänkte börja plocka ihop alla bebikläder och grejjor och bära ner dom i källaren. Vi behöver tydligen inte dom. För det kommer inte komma nån bebis.

Gnällde och tjatade på Patrik här under förmiddagen att vi måste hitta på och göra nånting. För går vi omkring hemma så tänker jag bara på magen och bebisen... Och helt ärligt. Jag är less på det. Ids inte tänka på det nåmer. Och då kläcker Patrik ur sig "Jag vet, jag tänker också bara på det när jag ser dig!" Kul jul. Så nu har han åkt med Oskar å hämta Oskars fyrhjuling. Jaja, då får han en paus iallafall. Jag har tänkt dra på stan och handla en massa ONÖDIGA och fina saker. Ska handla saker som jag glömmer bort innan jag ens hinner hem.

Och hallonbladstte ska jag köpa också. Och det ska jag dricka av somom det inte fanns en morgondag (Sägs kunna påskynda förlossning).


Kotte verkar faktiskt lite besvärad i magen och knölar runt därinne. Men lill* verkar ha missuppfattat saker och ting. Eller så har den lika bra lokalsinne som mamma sin. Trycker uppåt, inunder bröstkorgen. Ajajaj... Inte skönt. Har försökt förklara att den ska trycka åt andra hållet. Men nej. Tjuriga älskade unge.


Jag kanske rapar ut ett barn.

 
 
Johanna

Johanna

23 juli 2008 15:26

Vet du, jag kände också så när jag väntade Theodor. Gick 18 dagar över tiden! Så less. De sista dagarna hade jag värkar hela tiden, men inte regelbundet, åkte ut och in till S-byn. Och det värsta var när folk ringde och frågade om det inte kommit nån bebis. Ville bara grina! Men hur som helst, när han väl föddes var det den lyckligaste stunden i mitt liv ever! Och snart får jag nästa lillkotte och blir alldeles säkert lika lycklig då. Lycka till, snart har du din bebis du med :)

http://johannavinsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards