Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Catja - 19 oktober 2008 17:35

Imorgon ska jag ringa Com Hem för att försöka få ordning på mitt internettande.. Men tusan också! Nu gjorde jag ju helt galet! När man gör sådär, säger att ""Imorgom ska jag ringa/göra/hämta/ordna..." så lyckas det alltid hända något oförutsett och hela ens plan går i kras. Tydligen så ska jag inte ringa Com Hem imorrn. Eller?! Nu sa jag ju att jag Inte skulle ringa. :) Haha! Hörrni jag kan ju hålla på i en evighet med det här. Bäst att sluta blogga.

Men först måste jag tala om att lill Pigan växer så det knakar! :) Hon upptäckte sina händer i fredags. Hon började bläddra i en Psalmbok att vad tygen höll! :) Så nu varje gång jag sätter ner henne på golvet eller liknande så ligger hon supernöjd överallt! :) Hon stannar till och spanar på sina nyfunna lemmar. Toppen!

I förmiddags så låg hon och vilade med pappa sin i sovrummet. När hon vilar så ligger hon alltid med händerna under huvudet (Sådär som gamla gubbar ligger! Så sött!:)) Så såg vi hur hon liksom hajjade till och kom på dom där spretande sakerna hon sett tidigare. Så hin ryckte ut händerna från under huvudet och tittade på dom. Lite sådär: "Se på fasen! Dom är kvar dom här...jajja.." Så satte hon tillbaka händerna. Hahahaa! Det såg mycket roligt ut!


Nä nu är kaffet klart! Är hos svärmor och svärfar och har käkat lite. Dessutom så har ju Faster Emma fyllt och sen har hon varit hem en sväng för begrevningen så vi hade ett försenat kalas för henne.


Nu ska jag kila vidare!  Tjilevippen!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards