Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Aaah....

Av Catja - 28 oktober 2008 15:31

Elise vilar lite middag just nu så jag stjäl mig lite tid vid datorn! :)

Hon har fått sitt treånaders vaccin såhär på tremånadersdagen. Kul present, verkligen. :( Hörde i väntrummet hur en annan bäbis fick sitt vaccin och hon va sååå lessen! Så då blev jag riktigt nojjig och tyckte synd om lill gumman som skule plågas så.. Men när hon blev stucken så sa hon "...Eeeh!..." Och sen inge mer! Helt tyst blev hon. Haha! Nästan som chockad, "Hur understår du gubbfan å sticka mig i mitt ben?!" Sen blängde hon på läkaren hela tiden vi var kvar i rummet. :) Hon riktigt vred på huvudet när jag gick runt i rummet. Resten av tiden vi var där stirrade hon på honom, nästan förnärmat. Hihi! :)


Själv haltar jag omking på en fot. Det är så löjligt men jag har såååå jäkla ont i min tå! Har råkat klippa nageln (Äckligt att skriva om det för jag har sån fotfobi men jag måste försöka förklara smärtan!:)) snett så den som växer in i nagelbädden. Och jag lovar att när jag tittar lite för intensivt på foten så värker det. Skulle ha farit på vårdcentalen idag så dom fick titta på den men Elise hade ju sin läkartid så jag får vänta till imorrn.

Inatt har jag inte kunnat sova för att foten varit under täcket, bara täcket mot tån har varit en plåga.

Och då ska vi inte tala om hur det känns när jag ska ha på skor, gå, eller köra bil. Jessus....

Och sen igår när jag råkade halka och smälla foten rätt i backen så kan man verkligen inte ens röra i tån. Jag förstår inte hur dom ska kunna göra något åt detta. För jag tror inte att dom kan röra i den utan att jag tuppar av, för så ont gör det faktist! :( Behöver verkligen tunga droger för att klara av att nån skulle ta hand om det. Har hört att dom kanske kommer rycka nageln... *Hurvas genom hela kroppen och vartenda hårstrå står rätt upp* Hur ska dom göra det har dom tänkt? Ska dom stirra på tån och bestämt tala om för nageln att det får ta avlägsna sig. För dom kan glömma att dom tar i mig!

Jag kanske kan drogas med nå medicin-ala-travhäst, då kanske jag överlever. Well....Vi får se imorgon. Om jag ens tar mig dit!


Nä nu ska jag ta och fixa å dona litte!


 
 
Ingen bild

Sandra

28 oktober 2008 19:43

Gumman, du får aldrig klippa av tånaglarna på annat sätt än RAKT AV och absolut inte för kort. Då får du nageltrång, ajaj säger ja! Gå o kolla d! Hoppas allt e bra annars med er alla 3! Puss o Goooo!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards