Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Oh-no sjukdom närmar sig!

Av Catja - 2 januari 2009 12:02

Både jag och Patrik (som är hemkommen sen igår) börjar få känningar i halsen...

Jäklar, hoppas verkligen att vi klarar oss. Vi har ju båda det problemet att om vi blir sjuka och det börjar i halsen så brukar vi blir så otroligt sjuka.

Det gör rent ont att andas bara och vi ligger i flera dagar. Ojojoj... Bara vi klarar oss.

Men jag mår inte bra alltså...

Ont i halsen, yrslig, ont i huvudet och matt å mör. Sen kan ju vissa symptom komma från annat och inte bara förkylning.

Men Lasse har ju haft halsfluss förra veckan och jag var ju och drack en kopp kaffe med Anki. Var ju bara en timma där men ändå..

Dom där halsbacillerna känner igen  mig var som helst!


Nånå, hoppas man klarar sig. C-vitamin bomba sig sjäv bara och vila.

Får nog ställa in middagen med Keisu ovh Camilla i kväll..

 
 
Ingen bild

Anna

2 januari 2009 12:20

Att blogg är ju att offentligt lämna ut sig. Man får inte alltid den respons man önskar. och man blir inte alltid hyllad, Helt ok tycker jag. en blogg är ju till för att läsas av alla som vill och kommenteras positivt eller neg beror ju på kommentatorns åsikt. Man måste kunna ta att människor kanske vill vara anonyma och har en åsikt och en tanke eller kunskap som skiljer sig från sin egen. ...... . Vi har ju olika syn på saker och ting ,Kanske bär på annan information?? Thats life. Lycka till i livet!!

 
Ingen bild

Catja

2 januari 2009 13:27

Absolut Anna! :) Håller med dig fullt ut! Att jag tagit bort alla inlägg har inget med "Sjukt" att göra, det fanns andra anledningar till det. Nog klarar jag av att olika åsikter finns. :) Ha det bra!

 
Ingen bild

rätt att vara anonym!

2 januari 2009 15:45

Yes! som bloggare måste man ha lite stil och självdistans, aggressivitet och hets mot anonyma med icke samma åsikt är barnsligt och trist!

 
Ingen bild

Anki

2 januari 2009 17:17

rätt att vara anonym: Men en blogg är inget diskussionsforum, bloggaren har ingen skyldighet att behöva försvara sig. Det är ju bara sluta läsa bloggen om man som läsare inte delar åsikten.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards