Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Catja - 8 januari 2009 20:09


Av Catja - 8 januari 2009 17:07

Meenh. Vad konstigt det såg ut där uppe... ??? Har jag stavat fel eller nå?


Ja jo det gick bra där faktiskt. Vi satt och pratade och så men hon såg hur jag frös emellanåt och bara stirrade på det hon gjorde.

Så jag berättade läget och hon sa att hon har flera kunder som har problem med det. Tydligen en som inte gillar ljudet av naglar som klipps av! :)

Så den kunden sitter med öronproppar! :)

Så jag är inte värst! :)

 Angående mina tår så tyckte hon att det var konstigt att jag inte fått antibiotika. Hon såg på Tå#2 som nu bara är lite öm och så... Ingen direkt fara med den (Tyckte jag), men hon tyckte att det var rent hemskt att jag inte fått nånting för inflammationen.


Men det var ju rätt väntat. Tror inte att det är meningen att man inte kan stänga en dörr i lägenheten utan att jag skriker av smärta. Luftdraget mot tån gjorde ont om jag stod för nära! Hahahaaa!! Jo, det är sant! :)


Men nu är mina tår och fötter fina igen. Det var tydligen inget fel med dom förutom nageltrånget.

Inte ens särskillt torra fötter hade jag. Så hon gjorde inte desto mer.


Sen gick jag på stan och köpte lite nya underkläder. Inga vardags kan jag ju tala om! Rena rama Bordell-Mamme-grejjorna! :)

Det är jäkla kul med underkläder! Man kan som piffa till det utan att det syns! :)


Av olika saker som hänt idag så har jag kopplat ihop ett och annat och kom att tänka på en kund vi har på jobbet... Han har tydligen inte synts till på ett tag. Han är väl inte helt frisk, kan jag nog säga rent ut.

Han kom alltid då och då och berättade dom mest galna historierna! :)

 Det var kul när han inte var aggressiv, när han var på dåligt humör fick man fort ta hand om honom och sen skicka iväg han! :)

 Jag kommer aldrig glömma när han berättar;

"Jag var här nere på isen..." (Finns by the way ingen is i närheten!)

"Och gissa vem som kommer!?"

"Näee, jag vet inte" Svarar jag.

"Condoleezza Rice kommer när jag går där. Och KNUFFAR OMKULL mig. SJÄLSIGT!!.... Så jag fick en spricka i armen!" Pekar upprörd och röd på sin arm som hålls i samma position som en arm i mitella.

I det läget får jag ABSOLUT INTE skratta, för då tar det hus i hel*et, och gissa hur lätt det är. Men det går....

Hahhaaa! Ja det är inte lätt.

En annan gång en annan kund som talade om för mig att han var från SÄPO och dom skulle stänga Pressbyrån och Dannes för dom var en fara för nationens säkerhet.

*Skrattar och slår mig för knäna*

Vilka tok! :)

På tal om SÄPO. Patriks kusin jobbar för Säpo och KNugen och co. Hade väl varit hit upp för nått år sen så han blev kvar en natt här i Gällka å hälsade på. Han hade kommit direkt från jobbet så han hade väl öronsnäcka och hölster och sånt på sig när han kom fram. Där i sin tur sitter en tjej som var med i bilden på nått vis då och säger:

"Jahaa, du jobbar också för Securitas?!"

Muhahhahaahaaaa!!

A hade sagt: "Jo."


Nä nu är mitt kaffe klart! :)





Av Catja - 8 januari 2009 13:07


Av Catja - 8 januari 2009 12:12

Såg Joe Labero på TV precis...

Allstå den människan är ju bara... Lustig.

Har ni tänkt på att han har EXAKT samma min och poseALLA bilder?!

Ansiktet vridet så man ser det lite från sidan (oftast höger sida), lite framför den han fotas tillsammans med. Om han har en cigarr i handen just vid fotoögonblicket så lyfter han ciggen i bild också! Hahahaa!

Jag tycker han är för jäkla lustig alltså! (Inte kanske helt i positiv bemärkelse).

Försökte göra ett litet kollage med Labero bilder men mina program på datorn är minst sagt otillräckliga för nått sånt! :)

Försök göra ett skapligt kollage med Paint. :D
Inte det lättaste! :)


           


                                



 

Av Catja - 8 januari 2009 10:42

Inför mötet med Fot-Tanten.

Helt sjukt! Men jag känner liksom en ångest klump rulla runt i bröstet...

Ojojoj... Detta är värre än jag trodde.


Av Catja - 8 januari 2009 08:38

God morgon god morgon!

Här har vi vaknat för en timma sen och ännu såsar vi runt i Jamaserna! :)

Patrik har gått på ledigvecka så vi har riktig mysdag idag.

Elise och pappa ligger i andra soffan och tittar på nyheterna. Elise gillar det. :) Sa precis att vi måste hålla koll så hon inte får samma skräck som jag hade när jag var liten...

Jag var livrädd när jag skulle gå och sova att det skulle blir krig på natten.

Konstigt!


Wellwell... Ni kanske minns min onda ? Ja... När jag fick ont för typ femte gången så bokade jag ju tid för lite fotvård. Nu närmade det sig, men mina fossingar har ju mått bra. Så jag tänkte avboka tiden, (slippa utsätta mig för sån tortyr att nån ska ta på mina fötter), men just då får jag ont IGEN!!

Nu i andra foten. Typiskt!

Så idag ska jag dit... Hojja!

Undrar hur det ska gå?

Jag kanske lyckas sparka henne som jag gjorde med min gynekolog!

Hahahaa!!

Efter att jag hade fått Elise så var jag in på en liten koll. Jag har som inga problem hos gynekologen, men däremot har jag verkligen nånting emot den där stolen. Man vet som inte hur man ska bete sig när man sitter i den.

Och var ska man ha armarna?!

Iaf, när allt var klart och det var dags att kliva ner så glömmer jag att dom hissat upp stolen i princip takhöjd! Så jag ska börja svinga ner benen men jag är ju så högt upp så när jag lyfter benet och ska haka ner det från stödet så träffar jag Herr Gynekolog rätt under hakan! Muhahahaaaa!!!!

Så hans haka tog emot så benet åkte ner i stödet igen...

Tur det! Annars hade jag ju smällt i golvet när jag skulle kliva ner.

Muhahaaahaaa!!


Nä nu kokar mina ägg.. Måste kila!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards