Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Ingen sovmorgon här inte!

Av Catja - 3 januari 2009 08:32

Tusan också! Jag hade ju hoppats på en sovmorgon idag.

Eftersom vi lade pigan lite senare än vanligt igår så tänkte jag att kanske kanse... Men NEJ! Damen vaknar punktligt som vanligt.. :)

Jag får vila med henne senare. Hoppas på att mitt lilla halsont ska förvinna helt.

 Måste skryta lite över hon otroligt snäll unge vi har (bara därför kommer hon vara ett monster idag! :))

Igår när vi var på middag hos Andreas och Camilla så roade Elise sig med detta:

-När vi lagade maten- Satt hon på golvet i sin bilstol och lekte med sin strumpa.

-När vi åt- Satt hon mellan mig och Patrik i sin bilstol och lekte med sin strumpa. 


..Efter maten fick hon mat...


-När vi spelade- låg hon bakom mig och Patrik med sin snuttefilt och sov första timman.

-Sísta halvtimmen av spelet- så låg hon bakom oss och tittade på sakerna hon såg från där hon låg.

 Hon var så nöjd från början till slut. Jessus. Måste säga att vi haft en sån jäkla tur.


Nu ligger fröken och rycker i min kofta, anar en viss bajslukt här. Måste nog kila....


Aldrig förr har världen skådat en sån slö lördag som det kommer bli idag...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards