Direktlänk till inlägg 5 januari 2009

Kvällen, och fångad näck igår!

Av Catja - 5 januari 2009 20:18

Måste ringa mor min och kolla upp lite grejjor innan jag lägger in receptet.. Finns lite frågetecken ang receptet ännu! :)


Patrik kom hem från jobbet idag och var stressad som vanligt! :)

Så det var riktigt kaotiskt här ett tag med matlagningn, ringande mobiltelefoner, duschande, skrikande dotter (som upptäckt att hon kan höja rösten)... Sen skulle Elise badas efter att vi ätit.

Förstår inte att det kan bli så rörigt med bara tre personer här hemma!


Nånå, Elise badade, åt åsså var det sängdags...


Så fick vi bara mysa...

 Nu sover Patrik redan på soffan och jag ska ta och ringa Nina som ringde mig medans jag var i duschen!


Ah!! Gissa va som hände igår!!?!!

Jag blev fångad naken i tvrummet!!




Var påväg in i duschen då det ringde i min mobil, sprang och svarade och när jag lägger på ser jag att grannen tvärsöver gatan står och tittar hitåt!

"Iiiik!" Störtdyker ner bakom bordet och datorn.

Då ser jag hur en person till kommer till samma fönster och spanar ut..

Om dom tittade IN HIT vet jag inte men jag tänkte inte strutta omkring och HOPPAS att dom inte tittade!

Hm! Hann ju för fasen börja frysa när man satt här näck bakom skärmen. Sen vill man ju inte börja åla sig ut ur rummet heller...

Om dom inte hade sett mig innan så skulle dom garanterat se mig krälandes ut ur TVrummet. Ja kräla så gott man kan naken! Höh!

Skinnet fastnar ju i parketten och man får mer som gnissla sig ut...

Låter som att ja gjort det förr, men det har jag inte... Kan bara tänka mig!

Kändes som en evighet innan dom försvann från fönstret.

Nu går jag skyld konstant. :)


Nånå, så var det iaf...

NU ska jag ringa Nina.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards