Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Onda tår och sparken min gynekolog fick!

Av Catja - 8 januari 2009 08:38

God morgon god morgon!

Här har vi vaknat för en timma sen och ännu såsar vi runt i Jamaserna! :)

Patrik har gått på ledigvecka så vi har riktig mysdag idag.

Elise och pappa ligger i andra soffan och tittar på nyheterna. Elise gillar det. :) Sa precis att vi måste hålla koll så hon inte får samma skräck som jag hade när jag var liten...

Jag var livrädd när jag skulle gå och sova att det skulle blir krig på natten.

Konstigt!


Wellwell... Ni kanske minns min onda ? Ja... När jag fick ont för typ femte gången så bokade jag ju tid för lite fotvård. Nu närmade det sig, men mina fossingar har ju mått bra. Så jag tänkte avboka tiden, (slippa utsätta mig för sån tortyr att nån ska ta på mina fötter), men just då får jag ont IGEN!!

Nu i andra foten. Typiskt!

Så idag ska jag dit... Hojja!

Undrar hur det ska gå?

Jag kanske lyckas sparka henne som jag gjorde med min gynekolog!

Hahahaa!!

Efter att jag hade fått Elise så var jag in på en liten koll. Jag har som inga problem hos gynekologen, men däremot har jag verkligen nånting emot den där stolen. Man vet som inte hur man ska bete sig när man sitter i den.

Och var ska man ha armarna?!

Iaf, när allt var klart och det var dags att kliva ner så glömmer jag att dom hissat upp stolen i princip takhöjd! Så jag ska börja svinga ner benen men jag är ju så högt upp så när jag lyfter benet och ska haka ner det från stödet så träffar jag Herr Gynekolog rätt under hakan! Muhahahaaaa!!!!

Så hans haka tog emot så benet åkte ner i stödet igen...

Tur det! Annars hade jag ju smällt i golvet när jag skulle kliva ner.

Muhahaaahaaa!!


Nä nu kokar mina ägg.. Måste kila!

 
 
Ingen bild

Sara

10 januari 2009 00:44

Muahahahaha håller på att kissa på mig av gynekologhistorien, jobbigt läge hihi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards