Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Catja - 9 januari 2009 11:57

Hela promenaden har jag harft en upphakad skiva i skallen. Ni vet när en och samma mening eller ord upprepas gång på gång i skallen! :)

Och gissa vad som har gått runt i huvudet!?!!

Tyska grammatik ramsor!! Hahahaa!!


durch

fur

gegen

ohne

um



Aus

bei

mit

nach

von

zu


Helt sjukt!! :)

Jag är helt slut efter min tyskalektion, nu ska jag hoppa i duschen å senare blir det fika på stan med LL

Av Catja - 9 januari 2009 09:36

Nu jäklar! Sprätte upp ur sängen som en fjäder när Patrik sa att det bara var tio grader kallt ute!

På med kläderna Elise nu blir det långpromenad utan dess like! :)

ÄNTLIGEN kan man gå ut och röra sig ordentligt!

Tjohooo!!!!!! 


Hejråååå!! Syns på ett halvår, då kanske jag slutar gå (särkillt nu med tanke på att jag kan promenera utan den minsta lilla smärta i fötterna! :))!


"Life is like a box of chocolate...."

Jag ska promenera som Gump själv! :)

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards