Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Catja - 10 januari 2009 11:09

Jo faktsikst nyuppstigen! :)

Beställde en sovmorgon till idag.. Och jessus va skönt! :)

Elise är fem månader... Få see... Min första sovmorgonfem månader alltså! :)

Sen har jag absolut inget svin till karl! Utan jag är så morgonpigg så jag kliver gärna upp med henne! :) Sen kliver ju han upp klockan fem varannan vecka.

Men nu dom senaste dagarna har jag känt mig så himla slut och trött.

Så i förrgår lade jag in en beställning på sovmorgon.

Patrik och ELise klev upp efter sju och jag fick fint kliva upp och mata jag för det GICK INTE MED PAPPA på morgonen. Så dom smög in i sovrummet jag matade och sen skickade jag ut dom så dom fick rapa och grejja.

Patrik har fått byta blöja FYRA gånger nu på morgonen bara, åsså har hon spytt ner honom flera gånger! Hihi! Sen har jag när jag legat vaken några gånger hört hur hon surrat som bara fasen! Hon pratar MASSOR med Patrik hela tiden.. :)


När jag nu klev upp så fanns det färdigt kaffe och kokta ägg åt mig!

Mmmm... härligt!


Men dom låg och vilade så sött när jag klev upp.


Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards