Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Catja - 11 januari 2009 08:16

Tjaaa, alltså...

Laredoute har ju en massa fina saker men det är ju bara för mycket!

Elise vaknade till vid halv sju och Patrik låg vaken så han var snabb och plockade upp henne! :)

Jag klev också upp till kaffet som redan puttrade i bryggaren och mina dagliga ägg låg också i kastrull.

Så när vi äter frukost så börjar jag bläddra i Laredoute. Men man får som inte in nånting av det man ser. Det är så mycket i den! Så man bara bläddrar åsså tänker man tillbaka till dom föregående sidorna och minns bara något tyg eller möster. Men form, design, modell och färg har som allting flutit ihop till en enda röra...


Happ! *Rullar tummarna och gungar lite på plats här i soffan*

Jag kanske ska ta och klä på mig. Får se om man vågar sig ut idag. Det ser ut att blåsa ordentligt. :)


Jojust! Elise provade sina badkläder i morse... Än kan hon ha dom. Baddräkten börjar närma sig sitt slut med badbyxorna passar prima! :)

Ovido - Quiz & Flashcards