Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Söndag utsedd till Babysims dag!

Av Catja - 12 januari 2009 21:07

Kul kul! På söndag smäller det, då får vi äntligen börja bada med lillpigan! :)

Var på info mötet i kväll och det var kul å se at det var en massa andra bebisar man känner till sen tidigare! :)

Sen var det ju en tant jag inte riktigt fattade tycke för direkt, men som tur var så hamnade vi i olika grupper! :)


Patrik och Andreas skrattade här att det var ju tur det. Hur skulle det se ut om jag började slåss med mammorna på babysimmet! Hih!

Naturligvis skulle jag ju aldrig göra det. Men nog hade det ju sett roligt ut...

I badmössor och baddräkter catfightas där på det hala kaklade golvet. Hihi!

Man hinner bara greppa varann så glider den andra undan vickandes med höfterna fram och tillbaka för att behålla balansen. Hihiii! :)


Patrik kom på en riktgit tråkig grej ang badet nu...

Jag kan ju inte tatuera mig på onsdag... :(

Vet inte om jag kan kliva ner i lasarettets pool med nytattad arm. :(

Fasen också... Ska kolla med L.


Nä nu blev ja trött på å skriva....

Ska knyta mig i tid idag! Tjao!

 
 
Ingen bild

hannaaah

12 januari 2009 22:41

Catja...vad smakar bulgur?? Smakar de typ som bönor?? Mjöligt?? Eller vad??:)
Krääms sistahh

 
Ingen bild

Gurko

12 januari 2009 23:10

Vad ska du sätta och vars?

Jag har äntligen tagit mig i kragen och bokat tid för en gadd! :) Åhh vad jag längtar!

 
Ingen bild

Tihi

13 januari 2009 03:06

om du sätter plast över gaddningen så tror jag inte att det ska vara nån fara.. å att du smörjer å rengör den ordentligt sen =)
kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards