Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Ah! Glömt igen ju!

Av Catja - 15 januari 2009 20:41

Jo, värsta bra sakerna idag!

Först blev det bestämt dag för fotografering med mig och Elise!

JohannaProfoto sökte efter lite kravlösa modeller (så hon får göra lite som hon vill) och självklart ställer vi mer än gärna upp! :) Så det blev bestämt att nästa torsdag klockan 14 blir det å fota...

Ska ha med lite olika kläder till Elise (å mig). Hennes tuffa kläder kommer bli hennes svarta ACDC T-shirt och svart snusnäsduk på huvudet... Hihi!

coolt!


Sen insåg jag mitt misstag! ÅNEJ! Jag hinner aldrig färga håret, har typ världens utväxt nu ju! Ser ut som att håret svävar ovanför huvudet två centimeter från hårbotten..... Faaeeenn.... Hur kul var detta då?


Men sen! Nu kan inte fatta vad som hände!!

Nina ringer "Hörrö vi har en färgteknolog som kommer och vi ska ha lite kurs med färgerna.. Ska du va modell?"

Fatta hur less jag blev då.... Inte kan man ju tacka Nej till en gratis färgning liksom så jag får fint gå på plåtningen med utväxt. För inte kan det ju vara så fantastiskt jävla bra tajmat att det var på torsdag kursen skulle hållas... Eller?

"Jo, ställer såklart jättegärna upp.. När är det då?"

"På torsdag den 22:a"

"VAH?! Vilken tid?!"

"Typ 8-14..."

Jamen förståååå vilket flyt jag har!! :D

 
 
gaystyle

gaystyle

15 januari 2009 21:27

Jag bor i luleå nu, men är från gällivare. =)

http://gaystyle.se

 
Shindra

Shindra

15 januari 2009 22:19

Snacka om flyt! Inte var dag saker klickar så där bra... Köp en triss vet ja!

http://xfjantx.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards