Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

MYCKET mystiskt!

Av Catja - 18 januari 2009 20:18

Alltså, har aldrig varit med om detta förr!

Jag gick in i sovrummet för Elise visade tecken på att vakna nu, men hon somnade om efter en stund och sover nog för natten nu.

Vilket i sin tur betyder att jag måste gå och sova typ nu.. För hon kommer vilja kliva upp klockan fem! Uuuäck!


Men det var ju såklart inte det mystiska.. Grejjen är den att jag gick ju in i sovrummet och låg bredvid Elise till hon somnade. I sovrummet slog jag på TVn och fortsatte kolla Bones på 3an (Det programmet jag kollat fem minuter innan i TVrummet).

Men så hör jag i reklamen att det inte är samma reklam i tvrummet som jag sitter och tittar i sovrummet. Hmmm. Konstigt.

Så jag smyger upp efter en liten stund och gåt in i TVrummet för att se vilken kanal som är på... Å då är apparaterna synkade igen!

Nu snackar vi inte nån fördröjning utan två reklamer efter varandra, fast olika reklamer i olika rum!! Vah?!! Så jäkla skumt!


Nä men hörrni, jag kan tyvärr inte vara uppe nå mer. Inte fasen kommer jag kunna somna inte, pigg som ekorren i "På andra sidan häcken."

Men jag måste försöka iaf!


Nån som har en förklaring till TVns "sykbryt", kommentera gärna!


Jalapeno Fefferoni Notte bueno hoto.... (<--God natt på spanska.. tror jag!)

 
 
Ingen bild

Suzi

18 januari 2009 22:27

Buenas noches är godnatt på spanska! :) hihi nästan rätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards