Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Hinner inte skriva..

Av Catja - 20 januari 2009 08:17

... Men ändå ska jag skriva nått jämt. Trög man är! :)


Nämen ,vi ska på femmånaderskontroll (nu när Elise är en vecka ifrpn halvåret!) med gumman. Lite vaccinationer och krejjor..

Ska bli spänande att väga henne. Se om hon går upp normalt nu när hon äter vanlig mat.. Säkert. Hoppas!


Ja, stressig var det ju inte från början förrän jag insåg att jag måste tvätta håret! Alltid ska det tvättas. Suck.


Drömde inatt om Siknäs/Malmö paret av alla människor! :)

Var på fest hos dom i deras nya lägenhet som dom skaffat och Pappa-K började vakta toaletterna och var jättearg å skällde på alla som närmade sig en toalett. Han gick in och lotsae ut dom som man föser höns typ... Haha! Mamma-H var sur på K i sin tur och satt å skakade på huvudet och försökte smuggla in folk in på dassen....

Nånting om att han var paranoid och hade konspirationsteorier.

Vad man skulle kunn konspirera med på dass framkom inte. :)

Ja alltså... Jag vet inte vad detta kom ifrån!


Nämen nu ska kvasten på huvudet spolas av.

Tjao.

 
 
Tessah

Tessah

20 januari 2009 09:06

haha :P

Dante blir 1 i morron ínget mer ;)

krams

http://www.tessah.blogg.se

 
Jennie

Jennie

20 januari 2009 13:06

Hej... hur gör du för att lägga in dom rektanglarna med olika bloggportalen, bloggtoppen osv?
Jag gick in på den sidan där man kunde räkna ut hur mycket min blogg är värd.. men hur får man själva reklamen til sin sida?
Hoppas du kan svara...

http://www.mammajennie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards