Direktlänk till inlägg 21 januari 2009

ensåndärdagigen....

Av Catja - 21 januari 2009 17:04

En sån dag när jag går an som en duracell kanin och får gjort hur mycket som helst! Punktar upp det för att förenkla...

  • Druckit kaffe med Nina som kom med lilla Teddy.
  • Försökt ge Elise lunch.
  • Skratta åt Teddy som vaktat Elises lunch.
  • Städat upp efter att Elise inte ätit.
  • Tvättat hallmattan i badkaret. (Patrik sa häromdagen när jag knäckte till hans rygg att mattan luktade fotsett:) Usch!)
  • Lyckats gå ner för alla trappor till vagnförrådet med 1st Barn, 1st Hund i koppel, 1st soppåse och 1st skötväska. Dock utan 1 st bajspåse.
  • Sparkat snö på en hundbajshög utanför trappuppgången.
  • Lämnat igen hund efter promenad till en "Skott-skadad" husse. ;)
  • Varit och lämnat kvarglömda nycklar till Nina.
  • Gått till ICA Arcaden och blängt surt på puckona som visslade. Vah? Ser dom inte barnvagnen?! Ser det ur som att jag är ute å raggar?
  • Handlade och glömde hälften.
  • Kom hem och lagade mat till fröken. (Första gången hon tyckte om det mamma lagat! Hahahaa!)
  • Bar in barnstolen i badkaret och spolade av den.
  • Skurade köksgolvet igen.
  • Starade en tvättmaskin.
  • LA
  • Lagade mat till mig själv.
  • Lade barnet att vila.
  • Skriver blogg och försöker att inte glömma nått.

Hunnit med massor alltså... Patrik jobbar över igen. Stackaren.... Ska ställa i ordning nånting ätbart till honom när han kommer hem. Antagligen mitt i natten.. Han jobbar så hårt. Nu har han dessutom problem med nacken och tandvärk.

Vi har inte setts på flera dagar känns det som..

Äntligen blir han ledig imorgon. Men då ska ju jag till frissan! :( Nånå, vi har ju hela eftermiddagen och kvällen sen och bara vara med varann.

Eller ja, vi måste och handla också. Vi har INGENTING hemma. Handlade hem det viktigaste idag..


Ni förstår inte hur skönt det ska bli att få ny färg i håret. Kan inte se mig i spegeln utan att bara störa mig på utväxten. Ska och sola imorgon också...

Man är galet blek när sminket börjar bli för mörkt för en! Hahahaa!

Så blek att runt ögonen ser man röd ut! :) Muhahah! Nä usch, måste sola.

Imorgon blir en uppfräschings dag.


Muhahhahaaa!

Såhär känner jag mig,

fast i svart/vitt. :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards