Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Patrik kockar...

Av Catja - 26 januari 2009 15:42

Patrik står i köket och ska börja laga mat. Ni vet ju hur det brukar gå! Hihi!

:) Andreas är på väg också, han ska bara äta åsså ska han på jobbet.

Hoppas att allt går bra för Patrik där inne. Det brukar ju inte dröja länge förrän svordo... Där kom det första! :)

"Va faaan, har vi inga champinjoner?!" Han låter lite grand som gubben i ketchup reklamen.

Han ska göra nån korv och chapminjon gryta och trodde att svamparna skulle finnas i en såspåse.

Så nu ska vi tydligen äta korvgryta. Sötisen.

Ringde precis i min telefon som var i köket så jag drog en snabbkik på honom för att kolla av läget lite.... Han har precis skurit upp korven.

MASSOR med korv.


Sitter här och väntar med spänning hur hans kockande ska gå. Fniss.

Oj! Nu blev han modig, han slängde korven i stekpannan och slog på plattan och nu gick han ut å röka... Få då se.


Förresten, Johanna på Profoto har lagt ut två bilder på mig och Elise på sin blogg gå och kika. På det nedre kortet lyckades jag se FET ut men det övre var jättefint tyckte jag! :) Check it out HÄR


Återkommer med middagsresultatet!

 
 
SUSSIE

SUSSIE

26 januari 2009 16:15

Superfina bilder på er! Svammel du ser väl inte fet ut.. Du är skitsnygg!

http://sussieeliasebba.bloggagratis.se

 
Ingen bild

emma

26 januari 2009 20:49

Så fina ni var! Väntar på att få en inramad förstoring;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards