Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Hur gick Patriks matlagning??

Av Catja - 26 januari 2009 17:46

Tjaaa, si sådär! :)

Maten blev till slut riktigt god, men innan maten blev kvar så var det ju en halv katastrof som vanligt! Hihi! :)



Började Oo så bra och han var samlad och lugn...

 Men efter en stunds kockande och några moment gjorda så började Patte bli stressad. Dags att släng i spagettin i kastrullen....



Haha! Här skrattade han ännu.... Började bli lite irriterad för att jag hela tiden bevakade och skulle ta bilder på allt han gjorde..


Han fick mycket att hålla koll på ändå för jag var dit och slängde på en massa grönsaker också...



När han skulle röra om i spagettin och såsen samtidigt så skvätte det sås över hela hans skjorta naturligtvis. Jag stod dubbelvikt och garvade och han höll precis på att koka över, men kom på att det var rätt roligt och skrattade han med. :) Han gick och bytte tröja och rörde sedan om i spagettin så fotot jag tog blev helt suddigt! :)



Här börjar han ge upp...:)

Sen räddade jag honom från samma katastrof som han råkade ut för med Lasagne lagandet... Nämligen  att gå rätt in i den öppna skåpluckan! :)



Nåja, det gick ändå bra idag. Hihi! :)

Maten blev ju god... Jag fick tyvärr inte äta medans det var varmt dock. Jag fick äran att mata Elise medans Patrik och Andreas åt.


Sen for Andreas på jobbet och glömde sin hund här.

Jahaja sa jag och Patrik i mun på varandra och tittade på hunden. Vi tänkte att hon kan ju bli kvar hos oss medans Andreas jobbar, men så kom jag ju på att syrran min har ju Alma med så det gick ju inte... Tyvärr.


Nu ligger Elise och ska försöka vila lite så hon kanske orkar vara vaken när moster kommer! :)

 
 
Ingen bild

e

26 januari 2009 20:49

Vem diskade och torkade spisen?

 
Ingen bild

Gurko

26 januari 2009 23:18

Fan vad liten mage din man har fått:)

Du får inte skriva så mycket heller. Missar man att läsa nån dag så orkar man knappt ikapp:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards