Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Live Bloggning

Av Catja - 27 januari 2009 21:03

Jepp. Nymodigheter här alltså... Live bloggning. Vet ni vad det är?

Det än när en hel läsarskara sitter bakom ryggen på mig och läser as i write... Hehe! :) Hejhej på er där bakom! :)


Dagen har innehållit massor så jag tror att jag sammanfattar lite snyggn med bilder! Men först bilden på pigan i pulkan som jag lovade igår eller nått..


Sen en felskrivning i ett gammalt Aftonblad som jag hittade idag, hehe... Jag skrattade som ett tok.. Så kul var det inte men jag hakade upp mig på det.

"Talgbollen hann inte få undan huvudet!" MUHAHAHAAA!


Jag och syrran drog på shopping på Cop. Stod och tjorvade med min jäkla shopexpress som inte ville fungera, i samma stund kommer jag på att jag glömt inköpslistan i bilen och då tvillade det runt i huvudet. Heelt förvirrad blev jag och telefonen började ringa. Till råga på allt så vandrar det in ett helt gäng Törebor och kulturkrocken var ett faktum!

Jag visste inte i vilken kommun jag befann mig längre och förstod inte vem som var på fel ställe. Dom eller jag. Ha!


Med ShopExpressen igång så började vi handla. Jag och syrran rädd för att vi skulle råka "blippa" på saker vi gick förbi bara... :)

Såklart spårade det... Här är syrran igång med The Blipp.




Det blev tjafs om vilka räkor vi skulle ha...



Dom visade sig vara dåliga....

Så vi skulle ha tagit dom andra.

Färdigskalde. Då hade vi sluppit det bekymret också. :)


Sen kockades det här hemma efter att jag hämtat mamma/slash/mormor och Lillebror/slash/Morbror från tågstationen. Sushin uppskattades av mig och Emma Svägerska/slash/faster men inte av hannah och mamma. Dom klarar sig nog utan sushi. :)


 


Nu är det sällskapsspel som gäller.

Känner att detta inlägg blev lite rörigt men jag sitter och är social samtidigt som jag skriver och känner mig lite ofokuserad! :)


Höres imorrn! Tjäänare...

 
 
Maria

Maria

27 januari 2009 21:41

Värsta lyxmaten..
Jag vill också ha någon att äta sushi med..

http://www.bijeda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ninniii

27 januari 2009 22:32

faan vad gott med sushi era jäklar! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards