Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Morgon morgon...

Av Catja - 29 januari 2009 08:07

Aaaah, lilla Elise har sovit som en kratta på morgonsidan. Bara tjorvat och strulat. Haft ganska mycket intryck och stimulans dom senaste dagarna så kah tror att det är därför.. :)


Patrik började jobba idag igen. Han har då haft tandvärk hela natten igen.

Men klockan halv fem vaknade han av Elise och var hur pigg som helst.

Jag låg och försökte somna om, varje gång jag slumrade hörde jag

"Psst, Catja... Vet du att..." Eller,

"Du om vi kanske skulle..."

"Haha, du tänk om...."

Patrik var värre pratglad. Jag svarade så gott jag kunde och orkade. :)

Sen har jag slocknat och inte hört när han sagt hejdå. :)


Elise är nu och får blöjan bytt av moster. Vi ska skjutsa Hannah till Stenbron där Krille kommer och plockar upp henne.


Nä nu ska jag kila in i köket och göra lite frulle...

Ställde mig på vågen i morse och insåg att jag är ett hekto ifrån delmål nr1! :)


Nämen som sagt, frukost! Hungrig som ett väldigt hungrigt djur. ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Ovido - Quiz & Flashcards