Alla inlägg under januari 2009

Av Catja - 13 januari 2009 13:47

Jag har hittat den PERFEKTA badmössan!!!! :)

Jag längtar tills jag får den, tror att den hinner komma innan helgen!

Den är såååå vacker! :)

Tänkte lägga ut en bild på den men ändrade mig...

Icke sa Nicke! Ni får vänta tills den kommer och då lägger jag ut en bild på mig och min fina badmössa! :)


Av Catja - 13 januari 2009 11:40

Baby Instructions 18

Haha! Den här var ju jäkla bra!

Av Catja - 13 januari 2009 08:43

Alla tar för givet att det är tatueringen jag är rädd om när jag inte vill/kan bada med den. :)

Det är inte det som är problemet! :)

Jag skulle kuna bada i småspik, mina tatueringar brukar klara det mesta! :) Hihi! *Peppar peppar ta i trä*


Saken är den att babysimmet hålls på lasarattet i deras rehab pool. Så hygien är SUPERVIKTIGT där. Sen håller den 34 grader så bakterierna frodas som bara den! :) Det är som stackars barnen och sjuklingarna jag tänker på.. Att deras infektionsrisk inte ökar pga mig och min tatuering! :)


Men jag har beslutat mig för att gadda mig ändå... Haha! :)

För det är fem dagar emellan och tatueringen blir inte så stor. Så den har mest troligt redan läkt ihop när det är dags för bad! :) Och har den mot förmodan inte läkt, så hoppar vi över badet på söndag bara! :)


Jag vet inte ännu vad jag ska göra för tatuering dock... En Elise gaddning blire. Nånting med hennes namn, en prinsesskrona och ett hjärta. Det är liksom det jag vill ha med, men hur den blir vet jag inte. Jag ska ha den på vänstra underarmen. :)


Sen till en annan sak. Hannah! Bulgur smakar lite likt som ris. Typ. Jo, som ris fast utan rissmaken liksom! Hahaahaa! Den smakar egentligen inget alls! Men känns som litet ris i munnen. ;) Då vet du!


Nu ska jag och Elise rejsa oss i ordning. Ska ut å promenera och köpa baddräkt och badmössa! ;) Vi måste ha det i poolen! ;)

Hörde hur folk skulle köpa sina badmössor på sportaffärerna. Jag ska på domus och se om jag hittar en såndär fluffig en med blommor, sån som gamla tanter brukar ha för att permaneneten inte ska bli förstörd! :D

Det blir coolt. :)

                                                       
                                   

      Allvarligt! Vilken är häftigast? Spermiehuvudet eller sockervaddskallen?

Av Catja - 12 januari 2009 21:07

Kul kul! På söndag smäller det, då får vi äntligen börja bada med lillpigan! :)

Var på info mötet i kväll och det var kul å se at det var en massa andra bebisar man känner till sen tidigare! :)

Sen var det ju en tant jag inte riktigt fattade tycke för direkt, men som tur var så hamnade vi i olika grupper! :)


Patrik och Andreas skrattade här att det var ju tur det. Hur skulle det se ut om jag började slåss med mammorna på babysimmet! Hih!

Naturligvis skulle jag ju aldrig göra det. Men nog hade det ju sett roligt ut...

I badmössor och baddräkter catfightas där på det hala kaklade golvet. Hihi!

Man hinner bara greppa varann så glider den andra undan vickandes med höfterna fram och tillbaka för att behålla balansen. Hihiii! :)


Patrik kom på en riktgit tråkig grej ang badet nu...

Jag kan ju inte tatuera mig på onsdag... :(

Vet inte om jag kan kliva ner i lasarettets pool med nytattad arm. :(

Fasen också... Ska kolla med L.


Nä nu blev ja trött på å skriva....

Ska knyta mig i tid idag! Tjao!

Av Catja - 12 januari 2009 17:51

First of all Von Apa Napparna heter Billy Bob teeth och finns bara att beställa från USA. Länk här


Nå nu till mitt hår alltså... Hehe.

Jag bara hatar när håret är nytvättat! Usch, helt glansigt och glatt. Bara glider omkring och helt omöjligt att ha och göra med.

Och just nu har jag ju såklat det. uuuuk! :(

Men då har vi min räddare i nöden

Bara damma i lite Dust it så får håret genast en lite skitigare känsla. Skööönt!


Nu kan jag kila iväg på Babysim mötet! :)

Av Catja - 12 januari 2009 15:35

Baby Instructions 17

Av Catja - 12 januari 2009 15:22

Min älskling är det bästa som finns..

Han och Elise är allt som räknas.

Jag älskar dig så mycket min Patrik.


Vi är bäst, eller hur älskling!?

Av Catja - 12 januari 2009 13:18

Baby Instructions 16

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards