Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Catja - 20 januari 2009 08:17

... Men ändå ska jag skriva nått jämt. Trög man är! :)


Nämen ,vi ska på femmånaderskontroll (nu när Elise är en vecka ifrpn halvåret!) med gumman. Lite vaccinationer och krejjor..

Ska bli spänande att väga henne. Se om hon går upp normalt nu när hon äter vanlig mat.. Säkert. Hoppas!


Ja, stressig var det ju inte från början förrän jag insåg att jag måste tvätta håret! Alltid ska det tvättas. Suck.


Drömde inatt om Siknäs/Malmö paret av alla människor! :)

Var på fest hos dom i deras nya lägenhet som dom skaffat och Pappa-K började vakta toaletterna och var jättearg å skällde på alla som närmade sig en toalett. Han gick in och lotsae ut dom som man föser höns typ... Haha! Mamma-H var sur på K i sin tur och satt å skakade på huvudet och försökte smuggla in folk in på dassen....

Nånting om att han var paranoid och hade konspirationsteorier.

Vad man skulle kunn konspirera med på dass framkom inte. :)

Ja alltså... Jag vet inte vad detta kom ifrån!


Nämen nu ska kvasten på huvudet spolas av.

Tjao.

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards