Alla inlägg den 7 november 2008

Av Catja - 7 november 2008 22:02

Jag å Patrik är stekare liksom... Stekiga som fan! Hehe!

Sitter å ser Hårdrocks Idol och Fredag hela veckan. Skönt med en riktig mys kväll. Säg nått Patrik!

Patrik säger:nej jag bloggar inte

Jadu prinsen min, d var ju en riktigt påhittig fras! :) Vad sägs om att ge upp svetsningen i Aitik och ge dig på proffesionell bloggning?

Patrik säger: nej jag bloggar inte

Ooough! Det var ett oväntat svar! :) Hihi!


Jag har precis duschat  och testat dom härliga Decleor prylarna jag fick av chicksen igår! Jag är len som en babystjärt.. Visst då Patrik?!

Patrik säger: har ni sett Zeitgeist? om inte, se den.

Sådärja Patrik så har jag FBI, CIA och Rockefeller som avlyssnar eller snarare avläser min blogg. Suck....

 Patrik säger: vi måste bräcka etablissemanget.

Starka ord Patrik.


Nä nu orkar jag inte blogga mer. 

Av Catja - 7 november 2008 16:57

Usch alltså! Jag har så jäkla ont i huvudet! Hojja! Jag som aldrig har ont i huvudet håller ju på å gå under så fort jag har det minsta lilla skallebank. Jag är super mesig när det gäller huvudvärk. Jag blir helt apatisk och kan knappt röra mig...

Typiskt... Åh, kan inte Patrik komma hem nu så han kan va med Elise så jag får gå och lägga mig å vila huvet från ljud och ljus. Ooooouh! :(


Mitt förra inlägg tog jag bort. Kom på mig själv. Det är inte rätt å vara så dömande. Vad har jag för rätt att döma andra människor så? Ingen alls. Alla får lägga ut vilka bilder dom vill på sig själva. Så jag ber om ursäkt till dom som kände sig träffade!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards