Alla inlägg den 10 november 2008

Av Catja - 10 november 2008 10:59

Är det någon som vill ha skor? Har väl ett trettio par skor som jag nte kan använda längre.

ALLA mina skor är för små!!!!!! Varför? Jo för att man får tydligen större fötter efter en graviditet!!!!

VARFÖR är inte sånt här mer omtalat?!?!?!!!!

Hade jag vetat detta hade jag ju knappast köpt ett par nya promenad skor direkt efter graviditeten för tvåtusen spänn.


Åååh.... Alla mina skor... Snyft.

Inse vilka pengar det handlar om å skaffa nya.... :(


Det här är det värsta jag varit med om tror jag.

Kommer fötterna fortsätta växa?!

Nästa barn (om det blir nå syskon) då? Får jag ännu större fötter då eller?!?! Vah?!


Nä... Nu blev det bara för mycket d här...

...Mina fina skor....

Av Catja - 10 november 2008 10:56

vilken smärta!! Att det kan göra så ont i en tå. Jag är helt svettig efter att ha rengjort och lagt om tån. Usch....

Av Catja - 10 november 2008 10:35

.... Skulle äntligen få fingrarna ur och tömma våran digikamera åsså hittar jag inte USB sladden. Patrik är skäligen misstä.. Eller nej! Han är på sannolika skäl misstänkt för brott mot sladdförvarings lagen. Den har alltid legat på ett och samma ställe, Alltid. Men som av en slump så är den försvunnen efter hans städnojja förra veckan...


Sitter här med foten i såpa igen. Är sååå less på detta nu. Hur länge ska det ta innan det läker klart? Helt mysigt ute och vill ut å gå... Men efter min Quasimodo promenad igår så har jag ont i hela benet! Ända upp till skinkan.. Fan också. Känner mig sur.


Men lite gladare nyheter.

Igår var Ante å Sopfie med barnen och fikade. Fick jättesöta SNÖ smycken från token. Tack så mycket gullungar!

Och Sopfies mage bara växer och växer... Usch vad vi längtar efter bäsen! Elise väntar på sin polare.. Men snart snart kommer Clint. (Jag vet att d e en grabb!)


Nä nu ska jag försöka övertala min tå att antingen lämna min kropp i fred eller så får den ta å gaska upp sig!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards