Alla inlägg den 19 november 2008

Av Catja - 19 november 2008 20:27

Fi fasen va trött jag är! Patrik är också helt slut här.. Vi har beslutat oss för att se Greys i sängen så att vi somnar tidigt sen. Hans jobbvecka börjar ju imorrn och jag å ELise ska up i tid imorrn också!

Elise har strulat lite dom två senaste nätterna.. Hon har inte sovit lika tungt som hon brukar. Jag har fått kliva upp å ge henne tutten flera gånger och det brukar inte behövas. Hoppas hon sover ordentligt i natt. Känner mig rätt slut.

Imorgon ska jag å Patrik göra GI-Pizza. Det blir spännande! :)


Nä jag måste hoppa i duschen känner mig dammig och kräkig!


Sov gott sen då!

Av Catja - 19 november 2008 16:56

Ställa mig på den bestämdaste foten nu när Juletider närmar sig, och tala om för folk runt i kring mig.

Jag ska inte ha nå julklappar. Och jag menar det. Nu är Elise född och om man vill kan man köpa till henne. Men inte till mig.. Jag tycker bara att det är jobbigt och ångestladdat att få julklappar så jag är helst utan!

Enligt mig är det bästa med julen verkligen maten och den där julkänslan man har och all familj man är med kring julen. Å mat, mat, mat.... Mmmm! :)


Julen har blivit en galen hysteri och jag lider med folk som mår dåligt under julen. Över all stress, alla klappar, och kommersialism... Har hört om många som tar sig an lån upp över öronen under juletid för att ungarna ska få lika många klappar som klasskamraterna. Det är helt sjukt hur vi överöser våra barn med  onödiga presenter.


Förr har jag rent av hatat julen.. Jag hade aldrig ens Julpyntat förrän förra året då man hade en liten i magen.

Nu är pyntet och det jätteroligt tycker jag! Och det ska bli härligt med en jul med Elise.. :)


Men inga klappar till mig, då får jag en God Jul!

Av Catja - 19 november 2008 10:33

Jag kommer i mina gamla Jeans!!! :) Herregud va glad jag blir!! Vet inte om det är GI.andet eller vad men jag tar mig i jeansen! :D

Visserligen är det ett par jeans som var lite stora tidigare och dom sitter ju tajt...Men skit i det! JAG KAN HA DOM!!!

Tack vare Rebban som också nyligen tagit sig i ett par gamla Jeans så tänkte jag i morse att jag kanske ocks skulle testa! Och jajjomen! Tjohooo!! Rusade in i sovrummet och berättade nyheten för Patrik, även nyvaken var han glad för min skull! :)


*Danskar som en vilde i TVrummet*

 "Shake that ass bitch and let me se what you got! Na-na-da-la-la-laaa "


Av Catja - 19 november 2008 10:13

Ja hörrni! Förlossningsberättelsen blev lång, mycket lång... Men jag kan inte korta av den mer.. Haha! Ni får ha det som långläsning! :) Känner du dig lite förstoppad så kan ju den vara bra! Hahahaa!

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards