Alla inlägg den 15 november 2008

Av Catja - 15 november 2008 10:17

Har inte haft tid å kappa ner nått här.. Allt har som staplats grej på grej här så jag har inte haft nån tid helt enkelt..

Igår var jag och Elise ut å promenerade med Liza och Rio å sen drog vi en fika.. Kul kul! Men surprise surprise Vetehatten har inte nå GI fika. Så det blidde en kopp kaffe för mig!

Sen bar det av hem och jag å Elise skulle vila lite, men då fick vi besök. Ritva och Ingemar kom å hälsade på en sväng..

Sen lallade dagen på med folk som kom och gick här.. Jag och Patrik låg till sent på natten och spelade upp gamla hårdrockslåtar för varann och hade frågesport. Hjärnsläpp hos båda två kan jag säga! Hehe!


Idag ska vi till kullen å fixa veden till Patriks mormor.. Skulle ut å promenera med Sussie men hinner inte.. Måste ringa henne förresten! 


Nånå, Elise vilar lite så jag ska passa på jag med... Trött är jag..Mycket...

Är inte alls på blogg humör som kanske märks!





Slumra sött Chino.... :´(

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards