Alla inlägg den 17 november 2008

Av Catja - 17 november 2008 21:35

Vad tycks om min rosa blogg? Hihi, tjejjit värre! Men sött tycker jag!

Av Catja - 17 november 2008 20:14

Allas liv har ju sina komplikationer och bekymmer. Så är det ju. Man får liksom ta det...Okej, jag är med på det.

Men sen att ANDRA komplicerar mitt liv gör mig bara vansinnig. Jag blir så jävla arg på folk som inte kan tänka långt nog....


Av Catja - 17 november 2008 14:29

Idag har vi varit igång! Jag och Elise mötte upp Rio och Liza i morse och for på Öppen lek. Va kul det var å se lite andra mammor och deras kids. Rio och Elise är ju inte så jätte intressanta lekkamrater för dom andra barnen med deras ringa ålder. Men våra kids tycker att det är roligt att se och höra på dom andra barnen. Sen gick vi en promm efter strandpromenaden och till Bussgods. Var och hämtade Elises nya åkpåse som mormor skickat. Superfin var den! Promenerade genom stan och köpte ersättning åt Elise å sen till gammelfarmor så hon fick äta. Patrik var också där så vi gjorde i ordning vagnen. Åkpåsen blev perfekt! :) Det ser så mysigt ut i vagnen med fårfällen och den den där mysiga och fluffiga påsen (satte filt i den också för Elise är ju så liten ännu så hon fyller som inte upp påsen ordentligt!:))

Så nu kom vi hem för en stund sen, och det luktade så gott här hemma. Patrik hade dammsugit, diskat och skurat. Ska åka och handla när Elise vilat en stund, och laga Moussakan igen! :) Andreas ska komma å äta hos oss... Tror han är gräsänkling nu. Camilla är nog i Umeå i plugget.. 

Nä tösen verkar inte vilja vila... Ska nog ta och åka å handla! :)

Ska se om jag möter nån lustig människa på Cop som jag kan berätta om sen.. Mest troligt inte eftersom jag vill träffa nån konstig en! :) 

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards