Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Narcissist Catja och Nina bara några steg efter! :)

Av Catja - 27 november 2008 20:35

Så då var det alltså en annan tjej än Nina som skulle färga mig..Vi försökte klämma in mig hos Nina men hon hade hela dagen full. Men efter noga övervägande och övertalning från Nina så gick jag med på att gå till denna andra tjej... Hon var verkligen jätteduktig och väldigt noga, och det är det jag vill att frisörerna ska vara. Hon penslade färgen i en timma säkert och var superpetig. Jättebra! :) Och trevlig och go var hon också! Nina stod på behörigt avstånd och höll koll, skönt!

Men det var ju inte såå toppen när jag (som känner mig väldigt hemma på Ninas jobb) suger tag i en hårtork efter sköljen och börjar blåsa håret torrt inser att mitt hår i nacken är som tuggummi och smulas sönder när jag drar fingrarna igenom det!! Hjälp! :-O

Men visst, jag förstår själv också att topparna i nacken som redan är skadade som några stackars krigsbarn från Sarajevo inte skulle klara av en till blekning, och sen ska jag väl kanske inte stå och dra i håret när det är blött och utan balsam.... Men iaf!

Lila och blått blev det ju! Men när Nina kommer och tar över och kör sista sköljen ser jag hur hon missbelåtet tittar på mitt huvud.

"Vad var det jag sa? Du skulle gjort det själv!" Säger jag med ett flin.

Nina: "Det är för lite färg. Jag sa ju att hon skulle sätta mycket blått/Lila....Kan du komma tillbaka imorgon efter tolv?"

Haha! Jodå, kommer imorrn ist!

Vill man ha nånting gjort får man göra det själv! :) Hihi!


Elise sover som en stock efter en hel eftermiddag med lek och bus med pappa och jag ska nu tokslöa och bara glo på Criminal Minds...




Men kul nu att jag har en anledning å ha lite kuliga färger i håret.. Det är ju inte riktigt jag, men fasen! Kul är det ändå. Imorgon blir det ju ett till parti blått! :)



 
 
Danni

Danni

27 november 2008 22:34

Fyyyy stuuuusan va snyggt!!!! Inte kan du ju färga över det där med brunt iegn! Kan du inte ha det så där ett tag iallafall?!
Nu blev ja väldigt inspirerad!!!! :-)
KRAM

http://danni.webblogg.se

 
Ingen bild

Hannaaah

28 november 2008 11:04

Snacka Cool hår du har:-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catja - 10 maj 2009 07:50

Såg att jag har åtta prenumeranter kvar på denna bloggen! Hihi! Hängivna jäklar va?! ;)  Vem är ni då? :)   ...

Av Catja - 16 februari 2009 08:59

Glöm inte min nya blogg Click Hära

Av Catja - 11 februari 2009 16:51

Ja nu är det dags för mig att dra vidare.... Följ mig till min nya blogg! Klicka här   Glöm inte att byta din prenumeration på Bloglovin! :)   ...

Av Catja - 11 februari 2009 15:00

tjorvar lite.....

Av Catja - 11 februari 2009 11:03

Som den kände Big´O en gång sa....   Nu har vi varit till tandläkaren. Patrik lagade en tand, en annan tand än den som gick sönder. Den ska dom dra. Nästa vecka tror jag det var. (PS. Tandläkaren sa på en gång när Patrik öppnade munnen, "Du gnisslar...

Presentation

Omröstning

Du som läser! :) Känner du mig?
 Ja mycket väl!
 Jodå, vi är bekanta!
 Vi vet vem den andra är!
 Nope.
 Vet inte. (Hah! Ja, det var ju ett lustigt alt!)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards